FAQ

Veelgestelde vragen

Hoe kunnen wij jou verder helpen ? 

Net klant geworden

Wat doe ik als ik een woning betreed?

> Gelieve volgend formulier in te vullen (online of niet) 

Wat moet ik doen bij het verlaten van mijn woning of ik verhuis ?

> Gelieve volgend formulier [LINK NAAR DOCK OF ONLINE FORMULIER]

Domiciliëring

Hoe kan ik domiciliëring starten ?

> Een domiciliëring zorgt ervoor dat je facturen automatisch worden aangeboden bij de bank. 
> Een domiciliëring aanvragen voor al je volgende facturen doe je via volgend document

Hoe kan ik een domiciliëring stopzetten ? 

> Is dit het zelfde document als voor de aanvraag ?  Kan hier niet op aanduiden of het voor te starten of te stoppen is ? 

> Een domiciliëring stopzetten, doe je via volgend document

Mijn gegevens veranderen hoe moet ik dit doorgeven?  

> mail sturen naar [email protected] met onderwerp / gegevens veranderen 

Waar kan ik terrecht over vragen betreffende mijn facturen?

> (hier de linken van Michael zetten en dan de link naar de facturatie mail)

Hoe wordt mijn voorschotfactuur berekend?

> (naar tekst van Michael naar dat hoofdstuk)

Wat als de meterstanden niet kloppen?  

> (mailadres naar de portal van skybill met dit als onderwerp)

Wat doen als ik een technisch probleem heb?

>(zien met Michael naar waar mail te sturen)

Wat moet ik doen als ik mijn voorschotfactuur wil aanpassen?

>(mailadres naar de portal van skybill met dit als onderwerp)

Hoe kan ik een kopij van mijn facturen aanvragen

> (mailadres naar de portal van skybill met dit als onderwerp)