Hoe kunnen wij jou verder helpen ?
Net klant geworden
Wat doe ik als ik een woning betreed?
> Gelieve volgend formulier in te vullen (online of niet)
Wat moet ik doen bij het verlaten van mijn woning of ik verhuis ?
> Gelieve volgend formulier [LINK NAAR DOCK OF ONLINE FORMULIER]
Domiciliëring
Hoe kan ik domiciliëring starten ?
> Een domiciliëring zorgt ervoor dat je facturen automatisch worden aangeboden bij de bank.
> Een domiciliëring aanvragen voor al je volgende facturen doe je via volgend document.
Hoe kan ik een domiciliëring stopzetten ?
> Is dit het zelfde document als voor de aanvraag ? Kan hier niet op aanduiden of het voor te starten of te stoppen is ?
> Een domiciliëring stopzetten, doe je via volgend document.
Mijn gegevens veranderen hoe moet ik dit doorgeven?
> mail sturen naar [email protected] met onderwerp / gegevens veranderen
Waar kan ik terrecht over vragen betreffende mijn facturen?
> (hier de linken van Michael zetten en dan de link naar de facturatie mail)
Hoe wordt mijn voorschotfactuur berekend?
> (naar tekst van Michael naar dat hoofdstuk)
Wat als de meterstanden niet kloppen?
> (mailadres naar de portal van skybill met dit als onderwerp)
Wat doen als ik een technisch probleem heb?
>(zien met Michael naar waar mail te sturen)
Wat moet ik doen als ik mijn voorschotfactuur wil aanpassen?
>(mailadres naar de portal van skybill met dit als onderwerp)
Hoe kan ik een kopij van mijn facturen aanvragen
> (mailadres naar de portal van skybill met dit als onderwerp)