Veolia is erkend als Top Employer 2024 in België

Veolia Top Employer 2024

Brussel, 18 januari 2024 - De Top Employers voor 2024 zijn aangekondigd en Veolia is erkend als Top Employer in België.

Het Top Employers Institute-programma certificeert organisaties op basis van de deelname en resultaten van hun HR Best Practices Survey. De survey heeft betrekking op zes HR-domeinen, bestaande uit 20 topics zoals People Strategy, Work Environment, Talent Acquisition, Learning, Well-being en Diversity & Inclusion en meer. De certificering als Top Employer toont de toewijding van een organisatie aan een betere arbeidswereld en laat dit zien door middel van een uitstekend HR-beleid en people practices.

Marie Kokot, Chief HR Officer bij Veolia Belgium & Luxembourg, verklaarde: “Het behalen van de certificering als Top Employer bevestigt hoe belangrijk we het vinden om onze werknemers centraal te stellen. Tegelijk blijven we ons inzetten om ons HR-beleid en HR-praktijken voortdurend te verbeteren. Want Top Employer zijn, betekent werken aan een inclusieve, ondersteunende en inspirerende werkomgeving voor onze medewerkers, dag na dag.”

David Plink, CEO van het Top Employers Institute, zegt: “Uitzonderlijke tijden halen het beste in mensen en organisaties naar boven."

"Daar zijn we dit jaar getuige van geweest in ons Top Employers Certificeringsprogramma: uitzonderlijke prestaties van de gecertificeerde Top Employers 2024. Deze werkgevers hebben keer op keer laten zien dat ze zorg dragen voor de ontwikkeling en het welzijn van hun mensen. Daarmee verrijken zij gezamenlijk de wereld van werk. We zijn trots om de groep toonaangevende mensgerichte werkgevers van dit jaar aan te kondigen en te vieren: de Top Employers van 2024.”

Het programma heeft ruim 2 300 Top Employers gecertificeerd en erkend in 121 landen of regio's verspreid over vijf continenten.