Roadshow 2018: Gérald Roy gaat de verschillende agentschappen van Veolia bezoeken om zijn beste wensen en de strategie van het bedrijf voor het komende jaar te presenteren.

27 february 2018
  • roadshow

Zoals elk jaar bij Veolia, gaat Gérald Roy de verschillende agentschappen van Belgïe en Luxemburg bezoeken om zijn beste wensen en de strategie van het bedrijf voor het komende jaar te presenteren.

Voor dit jaar 2018, begint de gedelegeerd bestuurder, vergezeld door 2 VMT-leden (Veolia Management Team), met het herinneren van de missie van het bedrijf, dat zich richt op de drie activiteiten van Veolia: water, energie en afval. Het is de missie van ons bedrijf om één en dezelfde know-how te vormen "One Veolia" , het bieden van oplossingen die geschikt zijn voor de uitdagingen van duurzame bedrijfsontwikkeling en het delen van innovatieve en succesvolle milieuoplossingen.

Deze ondernemingsdynamiek kan niet werken zonder de inzet van de 2.000 mannen en vrouwen van Veolia. Veolia België en Luxemburg is als een bedrijfsproject ddat meegroeit met zijn medewerkers die de wortels van de onderneming vormen en dezelfde waarden delen.

Zorgen voor een optimale werkomgeving voor onze werknemers, door preventie inzake gezondheid en veiligheid, is een prioriteit en een permanente zorg voor Veolia in al zijn activiteiten.

Gérald Roy sluit af met de volgende slogan: Share & Dare, om iedereen eraan te herinneren dat communiceren, uitwisselen en durven goede manieren zijn om het bedrijf vooruit te laten gaan en om ideeën en know-how te delen zodat men slaagt in het doel van samenwerking.